Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Για τη γιορτή της μητέρας...

Στην Ελλάδα, γιορτάστηκε για πρώτη φορά η Γιορτή της Μητέρας στις 2 Φεβρουαρίου του 1929, για να συνδυαστεί η Γιορτή αυτή με τη χριστιανική γιορτή της Υπαπαντής.Προς τιμήν της μητέρας λοιπόν τα δύο ποιήματα που γράφτηκαν από μαθήτρια του σχολείου μας...

Μάιος 2011
Όταν το θρόισμα του αέρα
από ψηλά κυριαρχεί
Όταν ο ήλιος κάνει πέρα
Και το φεγγάρι αστροβολεί
Όταν η λύπη καταλαμβάνει
Την καρδιά μου τη μισή
Κι όταν ο κήπος της ψυχής μου
Σιωπηλά εξασθενεί
Τότε η μητέρα μου είναι πρώτη
Εκεί κοντά
Τις καταιγίδες της καρδιάς μου
Μόνο εκείνη σταματά
Μόνο εκείνη τα σύννεφα
με τη ζεστασιά του ήλιου της τα αντικαθιστά
κι ανθίζει μέσα μου
ο ενθουσιασμός και η χαρά
και η αγάπη σαν κισσός
πάνω τους κολλά
και όχι μια οποιαδήποτε αγάπη
μια περαστική
μα της μαμάς μου η αγάπη
Η ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ!!!!

Μάιος 2012
Καθρεφτίζομαι στο πρόσωπό της
Ένα κομμάτι μου είναι δικό της,
Κοιτάει μέσα στην καρδιά μου
Και βλέπει όλα τα όνειρά μου,
Μου ανοίγει τα φτερά μου
Και διορθώνει τα ελαττώματά μου
Μπορεί να φύγω,να ανακαλύψω,να απαρνηθώ
Να αγαπήσω και να αγαπηθώ
Μπορεί να ταλαιπωρηθώ,να αρρωστήσω
Μα πάλι πίσω σαν γυρίσω
Θα με περιμένει η μαμά μου
Αυτή που είναι και θα μείνει
Πάντα το στήριγμά μου.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ
       
                  Παπαθεολόγου Βασιλική,Α Γυμνασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.